Rozšírte svoje podnikanie porovnaním rôznych verzií svojich vstupných stránok, aby ste určili, čo najlepšie funguje pre vašich používateľov. Drobné vylepšenia v rôznych verziách vašich vstupných stránok môžu mať významný vplyv na konverziu prichádzajúcej návštevnosti.
Rozdiely na každej vstupnej stránke môžu spočívať v inom nadpise, v menšom počte kópií v porovnaní s väčším počtom kópií, v inej výzve na akciu, farebnej schéme, formulároch, fontoch, odkazoch, referenciách alebo môže ísť o úplne odlišné rozloženie stránky.
Cieľom je však zistiť, či stránka A alebo stránka B (C alebo D) bola najúspešnejšia pri privedení vášho návštevníka na ďalší krok v konverznom lieviku.
Merať úspech
Pre každý A/B test definujete, aký výsledok je pre vás dôležitý. Chcete zvýšiť svoj predaj? Konverzný cieľ? Váš príjem? Počet zobrazení stránky? Čas, ktorý návštevníci trávia na vašom webe? Alebo chcete znížiť mieru odchodov?
Voľba je na vás, pokiaľ ide o zvýšenie percent, ktoré sú pre vás a vašu firmu najdôležitejšie.
Už žiadne dohady – spoliehajte sa na fakty
Mali ste niekedy diskusiu s kolegami o tom, kam umiestniť obsah na vstupnej stránke? Alebo ste diskutovali o tom, aká by mala byť výzva na akciu, a predpokladali ste, že robíte tie najlepšie rozhodnutia?
Pravdou je, že nikdy neviete, čo skutočne funguje najlepšie (a čo nie), pokiaľ to neotestujete. S A/B testovaním znižujete riziko pri rozhodovaní a môžete sa spoľahnúť na fakty.