Získajte užitočné štatistiky, aby ste zistili, ako vaši používatelia interagujú s vašimi médiami, aby ste maximalizovali svoj úspech.
Ak sa vaša firma spolieha na to, že potenciálni zákazníci pozerajú video alebo počúvajú zvukový obsah na vašom webe, musíte vedieť, že váš čas a investície vynaložené na vytváranie mediálneho obsahu sa vyplácajú.
Zamysleli ste sa niekedy nad tým, či je váš obsah sledovaný? Ako dlho? Odkiaľ to pozerajú? Ako ovplyvňujú vaše miery konverzie a predaj?
Funkcia analýzy médií Matomo vám umožňuje odpovedať na všetky tieto otázky, aby ste sa mohli lepšie rozhodovať a dosahovať ciele, ktoré očakávate od svojho obsahu.
Ľahko získate maximálny prehľad o svojom mediálnom obsahu
Jedinečná funkcia Media Analytics od Matomo vám poskytne všetky informácie, ktoré potrebujete, aby ste zistili, či sa vaše videá alebo audio obsah spája s vaším publikom a či váš obsah vedie alebo nevedie ku konverziám alebo predajom.
Funkcia Media Analytics nevyžaduje manuálnu konfiguráciu na nastavenie a získavanie týchto prehľadov začína hneď po inštalácii Matomo.
Vo všetkom sa spoliehajte na fakty
Či už chcete vedieť, koľko prehratí vaše médiá získajú, miery dokončenia, ako sa vaše médiá spotrebúvajú v priebehu času, ako sa médiá spotrebúvajú v konkrétnych dňoch, v ktorých lokalitách si používatelia prezerajú váš obsah – to najvýkonnejšie, čo má analýza médií je, pomôže vám odpovedať na všetky vaše otázky.
Tieto fakty vám umožňujú posúdiť, ako vaše publikum reaguje na váš obsah, a na druhej strane vám pomôžu maximalizovať váš úspech pri vytváraní médií.
Sledujte, ako často sa pozerajú konkrétne segmenty vášho videa
Táto cenná nová funkcia v analýze médií vám ukazuje, ako často bol každý segment/časť videa sledovaný.
Uvidíte, kedy návštevníci stratia záujem o video alebo sa začnú nudiť. To vám umožní jasne pochopiť, ktorý obsah má vplyv.
Analyzujte v reálnom čase
Zistite, kde na svete sa nachádza vaše publikum, kto sú a čo robili pred a po pozeraní videa alebo počúvaní zvuku. Lepšie pochopte svoje publikum tým, že budete vidieť a analyzovať jednotlivé akcie, ktoré každý používateľ vykonáva.
Týmto spôsobom môžete vyhodnotiť celú cestu jednotlivých používateľov a pochopiť, ako vaše médiá ovplyvnili ich celoživotné správanie vo vzťahu k vašej firme.
Integrácia s profilmi návštevníkov
Niekedy potrebujete metriky hneď po nahraní mediálneho obsahu, a preto môžete vidieť, ako sa vaše médiá pozerajú v reálnom čase.
Vždy sledujte, čo sa práve teraz deje na vašom webe! Miniaplikácie v reálnom čase vám ukážu dôležité metriky videa a zvuku, keď sa odohrávajú. Tieto štatistiky v reálnom čase vám pomôžu robiť lepšie rozhodnutia na mieste pre vašu firmu.