„Polovica peňazí, ktoré miniem na reklamu, je vyhodená; Problém je v tom, že neviem, ktorá polovica.“ znie slávny citát Johna Wanamakera (1838-1922) a platí dodnes. Ak míňate peniaze na reklamy, musíte vedieť, aká úspešná je skutočne každá z vašich platených reklám a či sa vám investícia vráti.
Získavanie prehľadov o reklamách zvyčajne vyžaduje, aby ste na svoje webové stránky vložili reklamné siete tretích strán a odoslali im informácie vždy, keď dôjde ku konverzii. Keďže integrácia sledovacieho/konverzného pixelu reklamnej siete týmto spôsobom často nespĺňa požiadavky na súkromie a bezpečnosť, môžete teraz použiť funkciu Export konverzie reklamy od Matomo. Týmto spôsobom už nemusíte vkladať kód sledovania týchto reklamných sietí tretích strán na svoju stránku.
Pomocou funkcie exportu konverzií Matomo môžete automaticky nechať Matomo vygenerovať takzvaný export CSV, ktorý možno použiť na import údajov o konverzii Matomo späť do Google Ads, Microsoft Advertising alebo Yandex Ads.